Happy Japan: tehnică și funcționalitate pentru o viață fericită

De-a lungul istoriei, cultura niponă a urmărit să cerceteze și să integreze pasiunea pentru cunoaștere, estetică și funcționalitate, lucru care răzbate și acum, din fiecare arie de producție.

 

Happy este o companie niponă producătoare de mașini industriale de brodat. Tehnica după care se ghidează, Monozukuri, este de a crea produse funcționale prin integrarea dorințelor clienților cu tehnologia, la care au ajuns prin intermediul cercetării amănunțite, a dezvoltării continue dar, mai ales, prin extinderea constantă a percepției asupra lumii înconjurătoare.

Designul brandului reprezintă dorința vitală și spiritul de inovație, pur japonez. „Monozukuri”, tradus în limba română, semnifică chiar „a face lucruri”, îmbrățișând în același timp abilitatea, spiritul și pofta de a crea produse excelente.

 

Sloganul „Technology and beyond” (în traducere: tehnologie și mai departe) condensează filozofia și viziunea HappyJapan și promovează în mod explicit atitudinea organizațională și misiunea de „extindere a fericirii în lume, prin utilizarea tehnologiilor de nouă generație”.

Fondată în 1923, cu o istorie de aproape un secol, compania continuă să crească pe aceleași principii sănătoase, formulate încă de la început. Pe fondul recentului val al globalizării, HappyJapan Inc. a fost lansat în octombrie 2014 în urma fuziunii a 3 companii de bază ale Happy Group.

În ceea ce privește numele, acesta urmează spiritul fondator de a-i face pe oameni fericiți prin livrarea de produse de înaltă calitate, la prețuri rezonabile, folosind tehnica japoneză menționată mai sus, Monozukuri. După aproape un secol de livrare a produselor care îmbunătățesc viețile oamenilor, creatorii HappyJapan sunt motivați să lanseze idei și produse fără precedent, care să genereze bucurii ce depășesc așteptările clienților.

Pornind de la aceste crezuri și năzuințe, HappyJapan împreună cu partenerii săi la nivel global, printre care se numără și compania noastră, își asumă o provocare nouă și interesantă. Pornind de la inspirația originală a fondatorului, ridică împreună ștacheta produselor, depășind granițele geografice și tehnologice, cu misiunea de a împărtăși tuturor gustul fericirii.